Bu Gün Bayram

image

Seviyorum sosyal medyayı. İnsanı düşünmeye itiyor. Bir kaç gündür yayınlanan fotoğraf ve yazılardan en çok beğendiklerim:

– Beni kesme, sev diyen koyun
– Yazık etmeyelim bu hayvanlara diye ineğe sarılmış yaşlı teyzenin fotoğrafı

– Beni annemden ayırmayın diye ağlayan buzağı,

-Ben bu bayram kömüre gireceğim v.s.

Gerçekten çok yaratıcı, nüktedan bir milletiz.

İnce ince alay ediyoruz yine bizim gibi düşünmeyen ve yaşamayan insanlarla.

Sormak istiyorum. Siz hiç sevmek için koyun bakan birini gördünüz mü?

Bu hayvanlara acıyan kişiler acaba normal günlerde etleri höpürdetirken zavallı hayvancıkları hiç düşünmüyorlar mı? (Vejeteryanlar hariç)

Bence de bu kış kömüre girelim. Biraz az tüketip, çevremize faydalı olursak hiç fena olmaz.

İzmir’de bir apartman öğrenci okutuyormuş. Belki de mahalleydi tam hatırlayamıyorum. Bu yayılsa tüm Türkiye’ye ne güzel olur.

Belki de kurban, zekat veya fitre ile bize söylenmek istenen. “Heeeey senden başka insanlarda var. Bi el uzat, bi bak bakalım aç mı, tok mu, üşüyor mu?” Belki de bu düşüncenin bir alışkanlık olması için başlatılmıştır. Bir de böyle düşünelim. Yok yok fikriniz değişsin diye değil bu yazdıklarım. Sadece ince ince, yok yok ince falan değil siz bayağı kalın kalın alay ediyorsunuz insanlarla. Saygı biraz…

Bu arada bu güne kadar hiç kurban kesmedim. Neden mi?  Günah mı, sevap mı? Beni ilgilendirir. Doğru mu, yanlış mı? Günlerce konuşulabilir?

Kurban bayramınız kutlu, ömrünüz mutlu, ruhunuz umutlu olsun. Küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden 😘🙋

Android için WordPress ile gönderilmiştir

Bir Cevap Yazın

