İnce Çizgi

Bloğumun ismini bulmak için uzun bir düşünme sürecine girdim.  Öyle bir isim olmalıydı ki hem beni anlatmalıydı hem de yazılarımdaki çizgimi ifade edebilmeliydi. Amacım düşüncelerimi duygularımla harmanladıktan sonra paylaşmaktı. Bunlar beğenilebilir de  beğenilmeyebilir de ama üslup, sınırda gezinebilir en fazla. Asla haddini aşmamalıdır. Tüm bu düşüncelerime “İnce Çizgi” ismini çok yakıştırdım. Umarım seversiniz.

Yazı yazmak çok keyifli bir hobi benim için. Ama önemli olan kırmadan dökmeden aktarabilmek. Karşındakinin seninle aynı fikirde olmak gibi bir zorunluluğu olmadığını kabul edebilmek. Olamazda zaten çünkü hiç kimse aynı şartlarda dünyaya gelmez. Aynı şartlarda olgunlaşıp aynı şartlarda yaşamıyoruz ki aynı düşüncede olalım. Hepimizin hamuruda farklı yoğuranıda. Ben de bunu seviyorum zaten. Rengarengiz ne güzel.

Uzun lafın kısası; çok ince bir çizgi üzerinde yürümeye çalışacağım.
Ama yinede “Sürç-i lisan edersem affola.”

Genel altında yayınlandı.

İnce Çizgi” için 3 yorum

  1. Hayırlı olsun çizgilerimiz hayatımızı yansıtır.. ince çizgiler kuralları ve itibarı ifade eder… adınıza yaşantınıza yaraşır bir isim bulmuş… tebrik eder yazılarınızın devamını dilerim.

    Sevgilerle…

    Ferhan Kırçiçek Aşar

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın