Aradığım Arkadaşı Buldum Sonunda

Neden  mi başladım yazmaya? Herhalde kendimi ifade etmeye ihtiyacım var ve bir kurban arıyorum. Buna birde uzunca bir süredir sevdiklerinden ayrı kalmayı eklersek neden arkadaş aradığımı anlamak daha kolay olacak sanırım. Paylaşım çok önemli benim için.

Veee şimdi sizleri yeni arkadaşımla tanıştırmak istiyorum. İşte karşınızda      ” dijital defterim “.

Neler mi olacak bu defterde? Belki bir film, belki yağmurdan sonraki o mis gibi toprak kokusu. Kimi zaman günün yorgunluğunu üzerine içilen kahvenin tarif edilemez lezzeti. Belki de bir 📚 dan alıntı yapılan bir cümle. Bazen öfke, bazen çaresizlik. Ama hepsinin içinde mutlaka umut. Çaresizliğin içinde umut olur mu demeyin. Belkide en güçlü umutlar çaresizliklerde gizlidir .

Genel altında yayınlandı.

Aradığım Arkadaşı Buldum Sonunda” için 3 yorum

Bir Cevap Yazın

